A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Любарська громада
Житомирська область, Любарський район

Закупівлі Любарської селищної ради

        Закупівля товарів, робіт і послуг за державні кошти є досить складним та тривалим процесом, який потребує відповідних знань та належного законодавчого врегулювання.

        Ефективність проведення державних закупівель, в першу чергу, залежить від якісного аналізу та визначення існуючих потреб, обов’язкового планування торгів (тендеру), вивчення ринку необхідних товарів, робіт і послуг, правильного обчислення строків проведення торгів тощо.

         Керуючись  ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.11 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року  № 922-VIII зі змінами та доповненнями, наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30 березня 2016 року № 557 «Про затвердження Типового положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, розпорядженням голови Любарської  селищної ради від 28.03.2018 року  № 29 створено  тендерний комітет, до складу якого входять наступні працівники:

Мосюра

Олена Юріївна

- начальник відділу економічного розвитку та інвестицій;

Васільєва

Тамара Павлівна                  

- начальник відділу юридичної та кадрової роботи апарату;

Римарчук

Світлана Володимирівна    

- повідний спеціаліст відділу економічного розвитку   та інвестицій;

Шмиголь

Ольга Іванівна

- начальник відділу фінансово -  господарського забезпечення -  головний  бухгалтер;

Пискун

Ірина Вікторівна

- головний спеціаліст відділу фінансово - господарського забезпечення.

З переліком закупівель Любарської селищної ради можна ознайомитись за наступним посиланням…

https://zakupki.prom.ua/gov/company-dd3c128fb30fd1a8151af680d6988715

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь